mandag den 11. januar 2010

Udstilling 9/1-2010

Ja så startede udstillings året jo godt...
Jeg pakkede bilen og kørte med 4 hunde og Gustav til det mørke Jylland eller skal jeg sige det dejlige Jylland..
Da vi nåede et godt stykke sad vi fast i en mega mega kø på motorvejen, ikke sjovt med 4 hunde, og vi kunne slet ikke komme ud og lufte. Der sad vi så i 1,5 timer puha ved ikke hvordan vi overlevede... Nå men vi kom frem og "hev" hunde og bure ud og ind, stakkelse hunde..
Vi skulle på først med de små og det gik jo super godt.

Zesiro blev bedste baby med SL
Zamzam blev 2 bedste han baby med SL
Zaliwa fik L (skulle lige øve lidt mere med løb)

RV Talulah fik L i hvalpeklassen

Kinyemi Luku Fabiola vandt Åbenklasse og blev 2 bedste tæve på dagen med CERT og er derfor blevet.... DANSK CHAMPION...Juhuuu mega stor dag for mig og mine dyr...

Sidst men ikke mindst vandt Gustav i barn og hund med Talulah, de er så gode så gode de to...
Mega stolt mor.

1ooo tak Pernille fordi du ville kaste dig ud i at udstille Zaliwa. Det gjorde du så flot så flot, det skal nok blive godt med jer to..

1 kommentar:

  1. hej Caroline
    det er da mig der siger tak, fordi du gad og melde os til, da ejerskabet ikke var iorden :)

    vi havde en super god dag alle sammen, og vi siger tak for en super hyggelig dag :) og vi ses igen sidst på månenden :D

    store knus og kram
    Pernille, Jens, Karen og "lille Zaliwa" :D

    SvarSlet