mandag den 12. oktober 2009

Basserne bliver store.

Nu er de små basser blevet lidt større, og der er mere gang i den nede i hvalpekassen. Jeg beklager at der ikke er billeder, de er taget, men jeg har problemer med at få dem overført, sorry ved godt det er det i venter på...
Fredag morgen måtte jeg sende den lillemand på 214g til de grønne jagtmarker, han kunne desværre ikke mere, det var så trist så trist. Han var også meget lille iforhold til de andre på 450-550g.
Så nu er der 10 super skønne tykke basser i kassen 7 hanner og 3 tæver, hvoraf de 2 af hannerne er brunnæsede og alle 3 tæver er også brunnæsede. Der er bare så stort, at jeg jubler hver gang jeg se på dem, har altid ønsket mig en brunnæse. Det har bare ikke været muligt, da der ikke har været nogle i de kuld som jeg har mine 3 hunde fra.
De 2 andre hunde tager det hele i stiv pote, de er fantastiske og nemme.
Kæmpe kys og kram til jer, Nada og Susanne uden jer ved jeg ikke om jeg hade overlevet........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar